Obchodných reťazcov u nás máme ako maku. Nie že by som mal svoju obľúbenú značku, ale presne viem, ktorý obchádzam, ako sa len dá: Lidl.
Lidl je značka, ktorú máme u nás vo svojej kategórii asi ako jedinú. Kedysi imidž diskontu, dnes posúvaný nahor, (vraj) dobre platení zamestnanci, každý týždeň akcie na atraktívny tovar aj mimo potravín, korporátne značky a rozširujúca sa sieť.
A to predposledné spomenuté mi z ich stratégie vadí. Dokonca takmer ako jediné. Na Slovensku máme potravinový priemysel, vyrábajú sa u nás salámy, mlieko, maslo, jogurty. V Lidli ich však v podstate nenájdete. Možno jednu slovenskú značku vpustili medzi Milbonu, Pilos, Dulano a podobné. A to mi vadí. Ja si chcem vyberať medzi Zvolenským, Tami, Rajom, Levmilk a ďalšími, lebo verím, že takto podporím ľudí v našich regiónoch a nie nemeckého veľkoproducenta. Možno som naivný, ale naozaj mi na tom záleží.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára